Навіть такому сучасному гаджету, начебто смартфона іноді необхідна підзарядка, без якої ви не зможете насолоджуватися його роботою. На жаль, найчастіше виходить з ладу саме роз'єм для зарядки, адже несправність шлейфу од...
Навіть такому сучасному гаджету, начебто смартфона іноді необхідна підзарядка, без якої ви не зможете насолоджуватися його роботою. На жаль, найчастіше виходить з ладу саме роз'єм для зарядки, адже несправність шлейфу одна з найбільш часто зустрічаються поломок смартфона. В основному цьому передують падіння телефону, удари або потрапляння вологи. Подібна поломка небезпечна ще й тим, що з ладу виходять ще й знаходяться поруч зі шлейфом зарядки мікрофон і вихід для навушників.Купити шлейф для Samsung в магазині Konkurent досить просто. Все, що вам потрібно це підібрати шлейф відповідний вашої моделі телефону і оформити замовлення, і ми доставимо його в найкоротші терміни. Компанія «Конкурент» виконує 100% заміну запчастин і аксесуарів, які мають будь-які дефекти.При встановленні отриманих дисплеїв, сенсорних екранів і інших запчастин - захисні плівки можна знімати тільки після повної перевірки деталі у всіх можливих режимах.Якщо деталь була встановлена і гарантійні умови порушені заходи з обміну та поверненню не виконуються.При отриманні товару необхідно перевірити деталі на наявність механічних впливів (відколів, подряпин), на відповідність Ваше замовлення.Термін гарантії на запчастини і комплектуючі - 30 днів з моменту придбання з умовою, що запчастина не був встановлений.Інтернет магазин залишає за собою право на зняття гарантії в разі: - пошкодженого або відсутнього гарантійного стікера;- на товар є пошкодження механічного характеру виникли в результаті дій покупця;- на товар відсутня захисна плівкаГарантія не надається на:- товар з ушкодженнями виникли в результаті дій покупця, таких як: різні механічні дефекти сліди хімічних або термічних впливів, а також рідин спроби самостійного ремонту- мікросхеми- товар з пошкодженим, відсутнім гарантійним стікером- товар з відсутністю або переклеєної захисною плівкою (для дисплеїв, дисплейних модулів, сенсорів)Витрати на пересилку при заміні товару, на який поширюється гарантія, здійснюється за рахунок покупця.Зверніть увагу на те, що на дисплейні модулі і сенсорні екрани з відсутньою або переклеєними захисними плівками повернення і гарантія не поширюються! Будь ласка, проводьте первинну діагностику перед установкою деталі.Доставка здійснюється по всій Україні транспортною компанією Нова Пошта і займає 1-3 дні. Якщо у Вас немає можливості отримати товар на відділенні протягом 5 днів з моменту доставки, будь ласка зв'яжіться з нашим менеджером, оскільки відправка, яку не отримали протягом 5 днів автоматично їде назад. Також при отриманні товару, перевіряйте його на цілісність упаковки і отствіе ушкоджень, в разі їх наявності складайте акт з їх докладним описом, а також повідомте про це нам.Є можливість самовивозу або доставка курьру по місту Харків